Pak Putra Restaurant


"Karang balik terus pi Pak Putra" pesanan teks daripada kakak.

Masa ni, aku baru selesai menghabiskan sarapan pagi bersama sahabat aku - Musa a.k.a Bai (manusia bersuara lantang). Kebiasaannya bila jumpa, kami akan berkongsi tentang strategi - strategi yang akan dilakukan pada masa akan datang, tapi kali ini,terhenti - meja yang kami duduk disertai oleh orang lain (kawan pejabat Musa). Bukan tidak suka tapi strategi kami terlalu privasi - umpama strategi perang. Aku terus mancapai telefon bimbit - membiarkan mereka membincangkan tentang kiraan kolestrol didalam makanan dan hal-hal kerja meraka.

"Kalau nak mampus-mampus jugak bang" Musa menjawab agak dingin - mungkin ada yang dia tidak setuju dengan perbualan mereka. Aku cuma tersenyum.

Aku membalas semua pesanan teks kakak aku dan memahami semua rancangannya didalam "group Whatapps" - kami bertiga.

Pak Putra Restaurant ( North Indian & Pakistan Cuisine)

Seperti yang dijanjikan, kami berjumpa pada jam 8:00 malam di Pak Putra. Lama juga tidak datang ke sini. Rasa kali terakhir, mungkin tahun lepas. Lokasinya di 56 & 58 Jalan Kota Laksamana, Melaka, berdekatan dengan Jonker Walk, Melaka.  


Video : Kali ni Atok ikut - masa dalam perjalanan ke sini Atok jadi pengulas sepanjang perjalanan sebab kawasan Kota Laksamana hingga ke Tengkera merupakan tempat Atok membesar.







Video penuh kami di - https://www.youtube.com/watch?v=HDlUoo2pf6o - Channel youtube suka-suka untuk tatapan anak-anak suatu hari nanti - Jangan lupa Subscribe - HAHAHAHA


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Berjangkit

Rumah Sewa Melaka Tengah - PANGSAPURI PERTAM JAYA IDAMAN